Enterprise Model

okuyun...
Müşteri İlişkileri Yönetimi - CRM PDF   e-Posta

“Küresel rekabetin yaşanması ile bir zorunluluk haline gelen müşteri odaklı çalışma modeli firmaları bu konuda daha etkin olmaya zorlamaktadır. Bu bağlamda müşteri sadakatini sağlamak, firmaların karlı müşteri ilişkisi oluşturabilmesi ve beraberinde gelirlerini arttırabilmesi için büyük öneme sahip olmaktadır. Şirketinizin boyutu ne olursa olsun, başarı müşterilerinizi ve pazarınızı ayrıntılı şekilde anlama becerisi kazandıktan sonra müşteri yaşam döngüsünün her aşamasında ortaya çıkan fırsatların peşinden koşup koşmamanıza bağlıdır.

Model CRM, ilk bağlantıdan itibaren satış ve satış sonrasına dek müşterilerin tam bir görüntüsünü yaratmak için işletmelerin topladıkları bütün müşteri bilgilerini tek bir yerde birleştirmelerini sağlayan araç ve özellikleri ile tam bir müşteri ilişkileri çözümüdür.

Genel Fonksiyonlar

Pazarlama ve Satış

  • Kontaklar
  • Müşteri Adayları
  • Müşteriler
  • Teklif
  • Sipariş
  • Aktiviteler
  • Pazarlama Etkinlikleri
  • Esnek Raporlar

Servis

  • Servis Anlaşmaları
  • Bildirim Takipleri

Esnek Raporlar